Bewertungen von Hasret Doner Kebab Groningen

Neue Beurteilungen

4.0
Kater
Gestern

Broodje dönar kebap Chickenwings schotel Was heerlijk 👍

Peter
6 Juni 2023

Wat kan ik er nog meer over zeggen dan dat het wederom heerlijk heeft gesmaakt en weer super snel bezorgd

Peter
2 Juni 2023

Heb heerlijk genoten van het snel bezorgde eten van Hasret

S Hempenius
25 Mai 2023

Super snel en perfect eten

Michel
24 Mai 2023

Koude pizza's en ruim te laat. Had me er zo.op verheugd!

Fred
19 Mai 2023

Zoals gewoonlijk weer top !

Kater
13 Mai 2023

Pizza was heerlijk .lahmacun was erg verbrand Dus die ging de asbak in. Was erg jammer .

Michel
12 Mai 2023

Bezorging was 3 kwartier te vroeg. 1815 stond hij al op de stoep ipv 1900. De pizza's waren ondanks dat steenkoud. Te vroeg en ook nog koud! Dat was geen fijne maaltijd. Zonde van het geld.

Wiekie Dam
8 Mai 2023

Was lekker op tijd bezorgd en we hebben heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Flop
7 Mai 2023

Heerlijk eten in plaats van knoflooksaus kreeg ik mayonaise bij de lahmacun jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michel
4 Mai 2023

Smakelijke pizza's maar weer heel zwaar verbrand aan de korst. En erg lauw.

Silvia
4 Mai 2023

Heerlijk geeten snel en heet bezorgt bedankt

Ahmad Rizal
3 Mai 2023

Good service !!

Sil
2 Mai 2023

Heerlijk

Kater
29 April 2023

Eten was weer erg pizza en broodje doner kebab

Mo
22 April 2023
Michel
22 April 2023

Pizza's waren goed belegd. Ze waren echter wel aardig verbrand aan de rand dus dat moest weg. Jammer.

B.scholte
21 April 2023

Eten was steen koud

Wouter
16 April 2023

Meerdere keren een stuk of 10 broodjes besteld. Alle keren was het top en keurig op tijd bezorgd. Soms even de sausjes wat beter tellen want het aantal klopt niet altijd.

Marvin
11 April 2023

Het eten was uitmuntend, zoals altijd. Deze keer wel trage bezorging (meer dan anderhalf uur).

Richard
10 April 2023
Maureen
6 April 2023

Super snelle bezorging

M
5 April 2023

Lekkere pizza en snel bezorgd

Patrick v
4 April 2023
Maureen
18 MĂ€rz 2023
RĂ©mon Kuiper
17 MĂ€rz 2023

Heerlijk eten, en super snel bezorgd!

Fred
17 MĂ€rz 2023

Heerlijk gegeten en bezorger was er binnen 30 minuten 👍

Michel
15 MĂ€rz 2023

Pizza's worden steeds kleiner. Zijn ook niet meer zo dun als voorheen. Korst is wel.krokant bijna verbrand bij 1. Maar te dik

Karin
11 MĂ€rz 2023

Hey was op zich prima alleen geen knoflooksaus bij de bestelling.

D
7 MĂ€rz 2023

Jammer dat de Pizza koud was en de broodjes kabab lauw

Sandrea
6 MĂ€rz 2023

super snelle bezorging en een super Lamachun schotel en Donner schotel! Ga zo door!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bas
5 MĂ€rz 2023
Peter
1 MĂ€rz 2023

Zoals gewoonlijk alles weer super. Dank

Kater
27 Februar 2023

Pizza waren weer heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dean
25 Februar 2023
Kater
20 Februar 2023

Broodje was heerlijk .Alleen vlees was beetje koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kolthof
12 Februar 2023

Eten was goed warm. Snelle bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mulder
12 Februar 2023

Lekker snel geleverd echt top đŸ‘đŸŒ

Richard
9 Februar 2023
Flop
5 Februar 2023

Heerlijk eten kon alleen wel even iets warmer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Aletta
3 Februar 2023

Pizza’s waren prima, salades minder: geen olijven

Shumi
2 Februar 2023

Eten was lekker, goed verzorgd, mooi op tijd

J
29 Januar 2023

Heel lekker! Porties aan de kleine kant..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
27 Januar 2023

Eigenlijk overbodig om te melden maar ook kwaliteit mag vermeld worden toch. Supersnel bezorgd en heerlijk genoten van het eten

A.
26 Januar 2023
Arjan
25 Januar 2023

Eten was koud!

Lyda
24 Januar 2023

Zoals altijd weer heerlijk gegeten

Donker Groen
20 Januar 2023
Matthijs
14 Januar 2023

30 min te laat. Redelijk koud smaak was wel goed.

Matijs
14 Januar 2023

Zowel pizza als broodje kebab smaakten prima. Pizza gesneden en dat vind ik zeker een pluspunt. Prijs kwaliteit prima. Aardige bezorger. Duurde een uurtje als dit half uurtje was geweest ook 5 sterren voor bezorging. Uiteraard snap ik dat dit niet altijd mogelijk is.

Wouter
13 Januar 2023

Keurig op tijd bezorgd en een goed gevuld broodje. De temperatuur was in orde. Ook de verschillende gevraagde sausjes zaten bij de bestelling. Perfect. Cijfer: 10.

Zeeshan Jamil
10 Januar 2023

Food quality and bezorging was good but my pizza was cold
normally it doesn’t happens i order food always from there but yesterday night first time i got it cold

Slagter
7 Januar 2023

Zoals altijd hasret schotel en kapsalon goed bereid. En binnen een uur bezorgt op drukke dagen. Eten is altijd warm als het aankomt.

Khodor Ezzeddine
6 Januar 2023
Peter
5 Januar 2023

Ook in het nieuwe jaar weer heerlijk gegeten en razendsnel bezorgd

Van der veen
4 Januar 2023

👍

Marina
1 Januar 2022

We bestellen altijd bij Hasret en normaal is het eten altijd goed en heerlijk dit keer niet . Eten was hartstikke koud ( Doner , Pizza en Patat) en zaten geen sausjes bij. De bezorging was op tijd .

Em
1 Januar 2022
M werleman
30 Dezember 2022

Top en snel. Vooral lekker

Patrick
30 Dezember 2022

Top eten

Joosje
29 Dezember 2022
Thomas
23 Dezember 2022

Was heel erg lekker. Alleen bestelling was ietjes later dan verwacht maar dat was geen probleem!

Peter Wesseling
22 Dezember 2022

Vliegensvlug en heerlijk bereid zoals altijd, dank jullie wel en tot de volgende bestelling

Nader
20 Dezember 2022
Dodrum
19 Dezember 2022

Jammer genoeg was het koud aangekomen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alex
19 Dezember 2022

Er gingen een paar dingen mis. - het werd 45 min later bezorgd dan dat de mail aan gaf. - ik had extra vlees besteld bij mijn broodje wat er niet bij zat er zat wel extra veel ui op wat ik weer minder vind. Ik bestel er al jaren lang eerst in mijn taxi tijd en nu nog steeds maar dit was niet het beste werk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nora
18 Dezember 2022
Flop
17 Dezember 2022

Heerlijk eten alleen het was niet erg warm

Michel
16 Dezember 2022

Het viel ons op dat de pizza's veel kleiner waren dan vorige week. We waren verbaasd. Maar ze waren wel weer lekker

Peter
15 Dezember 2022

Kwaliteit en service wederom niets op aan te merken

Rafael
13 Dezember 2022

It arrived really fast. The food was warm and tasteful!

C
7 Dezember 2022
Leila
4 Dezember 2022

Het eten was lekker een warm Bezorging was ook snel dus tevreden dankjewel 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
2 Dezember 2022

Ondanks de koude/lage temperatuur buiten, werd mijn bestelling weer met uiterste zorg en liefde bereid. En vervolgens bezorgt door de koene berijders die er wederom in slaagden mijn heerlijk smakend eten , warm en ruim op tijd bij mijn deur bezorgen.

Deb
27 November 2022

Alles was goed behalve dat ik aardapschijfjes vroeg krijg ik patat en komt de bezorger niet aan de voordeur maar achter bij het hek

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Luzanne Kooi
25 November 2022

Patat was klam en zacht en 2 Turkse tosti’s gekregen inplaats van 1 Turkse tosti en 1 broodje kebab zoals ik besteld had.

Nora
23 November 2022
-
23 November 2022

De broodje doner was 👌maar de Turkse tosti was geen de Suduk over heen gevlogen👎

Klazien
22 November 2022

Om 18.40 uur besteld en pas om 20.15 uur bezorgd. Mijn kapsalon was lauw en de salade mist wat ingrediënten.

Michel
12 November 2022

Het waren weer lekkere en goed gevulde pizza's! Top!

Peter
7 November 2022

Lijkt mij duidelijk

auke
1 November 2022

prima

Kater
27 Oktober 2022

Heerlijk broodje weer 👍

Marina
23 Oktober 2022
Geert
23 Oktober 2022

Was aan de lauwe kant en patat was wat slap

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arjan
23 Oktober 2022

Eten was koud patat slap en de sauzen waren vergeten. Kortom 1grote teleurstelling helaas. Dit we niet gewend van Hasret!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Koen
21 Oktober 2022

De pizza's van Hasret zijn de lekkerste, lekkerder dan van welke pizzeria dan ook. Bezorging uitstekend, op tijd en pizza's zijn goed warm.

jan
17 Oktober 2022

pizza op zich echt lekker bodem mag iets krokanter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Flop
16 Oktober 2022

Heerlijke broodjes kebab

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
15 Oktober 2022

In een woord; GEWELDIG

Erik
8 Oktober 2022

2 gerechten kapsalon besteld. Goede porties en super lekker.

Anoniem
4 Oktober 2022
Anoniem
2 Oktober 2022

Vroeg besteld. Broodje was goed getoast waardoor deze niet zompig werd en heerlijk gevuld met groente en vlees. Super snel geleverd ook!

Peter
27 September 2022

Supersnelle bezorging en zoals altijd weer smakelijk gegeten

Peter
26 September 2022

Kan alleen maar positief zijn. Eten smaakte heerlijk en bezorging zeer snel

Denis Koshenkov
25 September 2022
Michel
24 September 2022

Pizza was weer koud.

Peter
23 September 2022

Eigenlijk zoals gewoonlijk geen toelichting nodig. Snel bezorgt en heerlijk gesmaakt

Peter Wesseling
18 September 2022

Heerlijk gegeten zoals gebruikelijk en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Theun
18 September 2022

We kunnen merken dat ook hier bezuinigd wordt helaas. Meestal zit de lavas durum tsjokvol. Nu waren ze wat dunnetjes gevuld. En het was lauw toen het aankwam. Ik ben dit niet gewend. Ze hebben echt de lekkerste producten. Hoop dat inflatie snel verdwenen is.

Eric
15 September 2022

Bestelling niet compleet . 2 x knoflooksaus bijbesteld en betaald , zat er echter niet bij.

Arjan
14 September 2022

Het eten was altijd goed nu voor het eerst niet! Geen sauzen meegeleverd verkeerde drankjes en de patat was slap kortom een teleurstelling....hoop op de volgende keer beter.

JB
4 September 2022

prima pizza , smakelijk en snel bezorgt

Kater
3 September 2022

Pizza was weer erg lekker

Hgk
29 August 2022

đŸ‘đŸœđŸ‘đŸœ

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nathalie
25 August 2022

Was weer heerlijk dankjewel

Denis
21 August 2022
Kabab
14 August 2022

De bezorger belde me op om te zeggen dat die er was maar stond niet voor de deur maar bij de achterdeur beetje vreemd ze komen altijd aan de voordeur en nu opeens aan de achterkant

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hgk
14 August 2022

1 antalya, 1 kapsalon kalfsvlees en 1 lahmachun kip. Meer dan genoeg vlees overal bij, netjes op tijd bezorgd en smaakte weer perfectđŸ‘đŸœ

A
10 August 2022

Geen patat bij menu geleverd...

Bea Albesher
7 August 2022

Midden in de nacht toch zin in wat lekkers! Supersnel bezorgd en heerlijk gesmuld!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

P.Smit
30 Juli 2022

Had 4x Whiskey saus besteld en betaald, zat er helaas niet bij. Gebeld maar kreeg geen contact.

HGK
24 Juli 2022

Zoals altijd erg goed en lekker. Klein foutje in de bestelling maar dat was snel opgelost na een telefoontje. Absolute aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van der veen
18 Juli 2022

Toppie👍😉

auke
17 Juli 2022

jammer dat de aardappel schijfjes wat klef waren de smaak was goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marina
13 Juli 2022

Heerlijke pizza’s. Pizza’s waren nog warm en op tijd bezorgd.

Van der veen
12 Juli 2022

Helemaal top. Vriendelijke bezorger 👍😉

Michel
8 Juli 2022

Waren weer prima pizza's!

HGK
8 Juli 2022

Zoals altijd đŸ‘đŸœđŸ‘đŸœ

Eric Rieswijk
6 Juli 2022

Snelle bezorging. Lekker warm. Smakelijke maaltijd! :-)

Dob
6 Juli 2022
Kapsalon
5 Juli 2022

Jammer dat de kapsalon geen saus heeft en dat de sla apart in een bak zit en dat je het niet door elkaar kan doen in de bak de rest van de bestelling was goed

Ronald
27 Juni 2022
Van de kerkhof
27 Juni 2022

Lekker eten, en het bestellen ,en afleveren goed verzorgd.👍👍👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jans
26 Juni 2022
Peter
25 Juni 2022

Enige wat helaas niet perfect was is dat ik kalfsvlees besteld heb. En kip gekregen. Desalniettemin heeft het prima gesmaakt.

Jack Smit
18 Juni 2022

TOP

Marloes D
18 Juni 2022
Harm
15 Juni 2022

Tip, geef geen fooi via de website maar geef het rechtstreeks aan de bezorger . zodat de rijke eigenaars niet meedelen in de pot

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Deepthi
12 Juni 2022

Excellent extraordinary tasty food...

Hempenius
9 Juni 2022

Super 👍

Ed
6 Juni 2022

Altijd goed

Jesse
5 Juni 2022

Zowel aan de telefoon als voor mijn huis extreem onvriendelijk. Onbeschoft zelfs. De kapsalon was prima maar de patat was wel slap
.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jack Smit
3 Juni 2022

Weer helemaal Toppie ;)

P.Jonkers
28 Mai 2022

Zijn altijd supersnel en goed eten. Ook weer vandaag. Het zou een uur duren, maar net iets meer dan 30 min stonden ze al op de stoep.

Debbie
28 Mai 2022

Heerlijk eten!

Anoniem
26 Mai 2022

Goedlachse bezorger! Het broodje was geweldig belegd. Niet alleen royaal maar ook precies goed met verschillende groente. Vorige x was drankje vergeten, kan gebeuren, deze keer netjes nageleverd, helemaal top!

Jack Smit
24 Mai 2022
Jack Smit
21 Mai 2022

Alles Prima, heerlijk gegeten. Top ;)

M
19 Mai 2022

Jammer dat er alweer geen (extra) feta op broodje Urgup zat. En weer kruiden op de friet. Lezen ze de opmerkingen wel?

HGK
18 Mai 2022

Helemaal goed !!

J.W. Scherpenzeel
17 Mai 2022

Aardige bezorger

Els
15 Mai 2022
JB
14 Mai 2022

prima zoals altijd , zeer snel bezorgd

Hoogkerk
13 Mai 2022

Helemaal goed!!

12
23 April 2022

Jammer als je aardappelschijfjes besteld bij 5 menu's en dan patat krijgt wat ook nog slap is đŸ˜„

Hut
23 April 2022

Snelle vriendelijke bezorging en hé was lekker.

Jack Smit
22 April 2022

top weer

Robert
19 April 2022

we hadden een bestelling gedaan 2 pizza s, 2 broodjes en 2 lamachun. Helaas waren de 2 lamachuns koud/lauw. Het lijkt erop dat alle producten niet tegelijk klaar zijn gemaakt. Dat was een tegenvaller.

Sietske
17 April 2022

Eten was heerlijk en goed heet !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marloes D
14 April 2022

Altijd lekker. Snelle bezorging.

Jack Smit
7 April 2022

zoals altijd, was alles weer geweldig. top

JB
28 MĂ€rz 2022

prima en zeer snel

Irma
27 MĂ€rz 2022

Super snelle bezorging en erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hennie Jans
26 MĂ€rz 2022

Een aantal van de bestelling was koud, zoals de kapsalon kalf en 1 broodje side kip. Voor de rest was het eten heerlijk en de bezorger was er ruim op tijd.

Jack Smit
20 MĂ€rz 2022

weer helemaal goed ;)

JB
18 MĂ€rz 2022

zoals altijd prima , zeer snelle levering .

Peter Posma
9 MĂ€rz 2022

Heel snelle bezorging. Ondanks dat het eten wel lekker was, was het wel enorm lauw. En, SUPER WEINIG aardappelschijfjes voor die prijs

Els
7 MĂ€rz 2022

Helemaal prima geen probleem 👍

Johan
6 MĂ€rz 2022

Ik had om 17.45 uur besteld omdat we dan thuis zouden zijn vanuit het werk, maar om 17.15 uur stonden ze al voor de deur waardoor het eten koud was om 17.45 uur. Eten is altijd goed, maar koud niet zo lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

JB
5 MĂ€rz 2022

prima-snel en genoeg

M. Hendriks
24 Februar 2022

Het eten was prima, maar het was lauw bij bezorging.

HK
24 Februar 2022

Heerlijke lamachun kaas!!

Jo
23 Februar 2022

Heerlijk..

Wow
22 Februar 2022
K vd hoek
22 Februar 2022

Pizza's waren lekker goed warm en snel bezorgd

auke
21 Februar 2022

alles perfect

Richard
20 Februar 2022
Sietske
19 Februar 2022

Lekker en veel en warm, leuke bezorger !

Miranda Smit
16 Februar 2022
Richard
12 Februar 2022
Gina Hofman
4 Februar 2022

Het was tot onze spijt niet erg warm.

Danny
30 Januar 2022

Het was zoals altijd, heel erg lekker. Bezorging is elke keer goed en snel. Het komt nog lekker warm aan. Het enige dst deze keer minder was, was de vulling. Normaal is de lahmacun döner heel goed gevuld. Alleen deze keer helaas iets minder. Gelukkig hadden we er patat bij anders had ik nog trek. Maar normaal is het heel goed gevuld. Dus ik ga er even vanuit dat dit eenmalig was. Zou ik er weer bestellen. Zeker weten, want het is wel heel lekker.

Hageraats
30 Januar 2022

Jammer miste de knoflooksaus was niet aanwezig bij de doner

Jessica
29 Januar 2022

Grote porties voor een prima bedrag. Alleen de patat was slap door vochtige zak, de heerlijke kruiden op de patat maken de smaak dan weer goed.

M. Paré
26 Januar 2022
Anoniem
25 Januar 2022

Erg lekker eten. Vers bereid, warm en keurig op tijd bezorgd. Enige verbeterpuntje is dat de toevoeging ‘extra döner vlees’ onder de maat was voor een betaling van 2 euro daarvoor. Dus bij een volgende keer of graag minder kosten in rekening brengen of graag meer vlees toevoegen. Verder echt dikke prima!

Anton Bruinsma
23 Januar 2022

Heerlijk broodje

Jack Smit
21 Januar 2022

Alles was weer heerlijk.... wel miste er 1Broodje bij de bestelling, ( kan gebeuren toch?) maar dat is na 1 telefoontje Perfect opgelost door hasret en nabezorgd binnen 10 min... Helemaal TOPPIE. :)

Sietske
18 Januar 2022
Huisman
16 Januar 2022

Besteld blikje drinken en knoflooksaus vergeten, verder was de wrap wat donker, te lang onder het rooster gehad. Erg jammer.

Jack Smit
10 Januar 2022

Top weer. ;)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans
4 Januar 2022

Bezorging was redelijk vlot. Het eten was jammer genoeg lauw/koud. We hadden broodjes Bodrun döner, lamacun döner en een Turkse tosti

Top
1 Januar 2021
hadewijch
31 Dezember 2021

Heerlijk eten, op tijd bezorgd, grote porties, goed warm bij bezorging

Jack Smit
29 Dezember 2021
Ellemiek
27 Dezember 2021

Prima Pizza, als wij aangeven dat we iets minder kaas willen doen ze dat ook! Precies goed! Wij willen altijd alleen van deze hasret Pizza's! De bezorger kwam ook snel!

Mohammad Ali Mohammadi
17 Dezember 2021

Heerlijke Pizza gehad en goed smaakte, bedankt.

Jack Smit
12 Dezember 2021

Helemaal TOP. :-)

Danny
11 Dezember 2021

Tja, zoals als elke keer , heerlijk. We hadden (3) lahmacun marmaris en een side met patat. Alles was lekker vers. Nog goed warm en goed gevuld. Daarom, als we döner bestellen dan zeker bij Hasret a-straat. 1 klein puntje, volgende keer, iets meer kaas op de marmaris ;). Bedankt!!

Rick
11 Dezember 2021

Was zoals altijd super!

auke
6 Dezember 2021

prima

Geert
5 Dezember 2021

Op tijd en redelijk warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

JB
3 Dezember 2021

zoals altijd Prima en snel

Muller
27 November 2021

Prima

Arend Nijborg
27 November 2021

Heerlijke kebab. En netjes op de aangegeven tijd geleverd

Geeske
26 November 2021
Michel
25 November 2021

Koud koud koud alles koud. Niet te eten. Fijn bezorging op de fiets. Waaaaardeloos

Geeske
22 November 2021
Marloes D
21 November 2021

Het eten was snel bezorgd en was lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

nm
19 November 2021

goed en mooi optijd

Jack Smit
15 November 2021

Helemaal Toppie ;)

Damian Bango
15 November 2021

Beste pizza en kapsalon ooit!

Werkeman
7 November 2021

Deze keer niet zo tevreden.De tas waarin de producten zaten was open gescheurd, de aluminiumfolie om de lamacun lag ook open en was dus koud.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Janine
7 November 2021

Jammer dat opmerkingen niet gelezen worden bij bestelling. Smaakte prima en wat er miste bij de bestelling werd netjes nabezorgd

Peter
4 November 2021

De bezorging was sneller dan verwacht maar de kapsalon viel heel erg tegen. De extra kaas was niet aanwezig en de aardappelschijfjes waren bijna rauw.....

Tolga GĂŒn
2 November 2021

Nr.1 Döner in Groningen! Bestel hier sinds ik in Groningen ben. Heeft mij overtuigt:)

Klopstra
30 Oktober 2021

Eten kwam later dan gepland en was lauw. De patat was bijna koud en slof

Jack Smit
23 Oktober 2021

Het eten was zoals het gewend is, bezorging, vriendelijk en mooi op tijd. Helemaal top weer ;)

Hempenius
18 Oktober 2021
Dirkje Uiterwijk
16 Oktober 2021

Lekker en snel bezorgd

Ik
12 Oktober 2021

Had Lahmacun doner menu met salade opgerold in een wrap . Besteld maar zat niet eens salade in. en de aardappelschijfjes die ik er dan bij bestel waren zo slap en nat niet te eten geen kruiden er op dus niet goed Bezorging niks op aan te merken altijd optijd

Loonstra
4 Oktober 2021

Was echt super snel . Toppie!!!👍

Els
3 Oktober 2021

Snel, lekker en goed! Aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Aleks
28 September 2021

Eten besteld om 1822 en 1930 aangegeven als bezorgtijd. Komt de bestelling al om 1900 uur aanzetten. Terugsturen lijkt mij ook geen optie, dus gelijk maar gaan eten. Was niet heel erg warm meer. Degene die om 1930 uur thuis kwam had koud eten. Jammer, kijk goed naar de aangegeven tijd die op de bon staat. Dat geef ik niet voor niks aan.

Jo
23 September 2021

Alles was goed behalve de aardappelschijfjes jammer dat die zo slap zijn door dat ze in een dichtgeknopte plastic tas zitten

Harms
19 September 2021

Super lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
15 September 2021
Hempenius
4 September 2021
Ike3
1 September 2021

We vragen om wiskysaus en krijgen knoflook maar de aardappelschijfjes waren goed normaal heel slap maar dat komt door de plastic zak jes die gebruikt worden nu werd het bezorgt door thuisbezorg in een papierenzak

Henk kuipers
27 August 2021

Heerlijk en op tijd

W
24 August 2021

De aardappelschijfjes waren heel slap niet lekker vorige keer dat ik besteld gehad werd het eten in een papierenzak bezorgd en toen waren de aardappelschijfjes goed dus jammer dat ze het nog steeds in plastiektasjes bezorgen en de sausjes waren er niet bij die ik besteld had

JB
15 August 2021

prima smaakvolle goed belegde Pizza

Jair
8 August 2021

Het weten was heerlijk, alleen jammer dat de sausjes niet zijn meegeleverd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jack
6 August 2021

helemaal perfect , zoals gewoonlijk.

Jack Smit
28 Juli 2021

Het was weer Geweldig Lekker. ;) Bezorging ook zeer snel. TOP

Gert Warta
26 Juli 2021

SMAAK WAS GOED HELAAS WAS HIJ NIET LEKKER WARM MEER EEDER EEN BEETJE AAN DE KOUDE KANT HEEL JAMMER

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Knoop
24 Juli 2021

Goede salade met genoeg variatie.

Johanna
15 Juli 2021

Het was zooooo lekker deze wil ik elke keer weer. Heerlijke kebab. Mooi ruim op tijd. En lekker gekruid! Vriendelijke bezorger. Zo hoort het. Let absoluut niet op de negatieve reacties want dit was echt perfect. !

K
14 Juli 2021

Perfect

Peter
19 Juni 2021

Systeem gaf aan 50 minuten. En al binnen half uur stond een vriendelijke bezorger voor mijn deur.

T. Lucassen
18 Juni 2021

Warm, lekker en niet te lang hoeven wachten

T. Lucassen
16 Juni 2021

Snel, warm, lekker. Aanrader.

Jack S
16 Juni 2021

helemaal perfect weer :)

Deb
15 Juni 2021

Jammer dat de aardappelschijfjes aldoor zo slap zijn niet knapperig

Deen
13 Juni 2021

Top! Snelle bezorging en lekker eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sezin
6 Juni 2021

Het is altijd lekker en snel bezorging. Dankjewel!

Josefien
26 Mai 2021

Was weer heerlijk!! Goeie kapsalon, broodjes en pizza’s!

Irma
23 Mai 2021

Super lekker en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jens
22 Mai 2021

Normaal erg lekkere kapsalon, dit keer waren de patatjes niet lekker

deen
17 Mai 2021

super lekker en echt heel snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jack Smit
15 Mai 2021

Zoals gewoonlijk, helemaal perfect. Eten goed heet, vriendelijke bezorger... Toppie weer

Sietske
13 Mai 2021

Ojee, ze waren mijn patat vergeten. Ik gebeld en dikke 10 minuten later werd mijn patat nageleverd met een gratis blikje cola !! En eten is altijd goed lekker en veel â˜ș super service

Erik
6 Mai 2021

Bestelling was er binnen 10 minuten en het eten was lekker!

Hoi
4 Mai 2021

Snelle bezorging binnen een half uur maar de mails dat het onder weg is krijg ik snachts tegen 2 uur dat is een beetje jammer

H.Smit
1 Mai 2021

Mooi op tijd bezorgd voor de middag pauze van onze werknemers. TOP.

Agnes
26 April 2021

Alles prima, snelle bezorging, goede kwaliteit. Heerlijk gegeten

Joshua
19 April 2021

Tis een super zaak ik kom hier al heel lang en tis echt top service en het eten is hier heerlijk beste etens zaak die er is

Jack
17 April 2021

Helemaal TOP weer. :)

Jj
9 April 2021

Pizza was goed, wel betaald voor 2 knoflooksaus en 1 gekregen. Zaak niet overgebeld, wel slordig.

Jon
1 April 2021

Lekker. Netjes en schoon. Bezorging te lang. Maximaal 30 min. Bezorger erg aardig en goed. Teveel zout. Minder zout voor klanten met hoge bloeddruk.

Greetje
29 MĂ€rz 2021

Kapot scherp niet normaal ook dure saus 😂

.e.
29 MĂ€rz 2021

Patat was slap Broodje vlees ging wel Heb wel eens beter gehad, misschien de volgende keer beter! Bezorging was prima en vriendelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Koud
28 MĂ€rz 2021

Ik had een kapsalon bestelt maar die was koud de rest van de bestelling was goed

Karin
22 MĂ€rz 2021

Het was prima, maar doe 't nog wel altijd nog ff in de oven. Bezorger was een half uur eerder, top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jack.S
20 MĂ€rz 2021

helemaal goed, baklava was helaas niet bij het eten, maar na even bellen werd het snel nog gebracht. TOP

Wouterse
17 MĂ€rz 2021

Vraag je om wiskysaus krijg je 4x knoflooksaus en dat gebeurt regelmatig als ik wat bestel en dat vind ik jammer alles staat op de bon wat ik bestel maar klopt niet met wat ik krijg heel jammer

Luchtenburg Wieger
14 MĂ€rz 2021

Eten was lauw

Wouterse
11 MĂ€rz 2021

Had 2x cocktailsaus en 2x knoflooksaus bestelt en kreeg 4 knoflooksaus en het eten was niet heel warm

Joke
9 MĂ€rz 2021
Jaapie
7 MĂ€rz 2021
Fitim
6 MĂ€rz 2021

Heerlijk gegeten, dan jullie wel.

Jack.S
5 MĂ€rz 2021

Helemaal TOP. het was weer heerlijk.

Anoniem
2 MĂ€rz 2021

Ben altijd tevreden, lekker snel bezorgd en veel eten. Alleen bezorgers moeten de bon goed lezen ze lopen elke keer 5 minuten door de hele flat terwijl ik duidelijk begane grond erbij zet.